Bij Scott staan service en beleving van een goed product centraal. Daarom denkt het merk graag mee bij het verbeteren van de beleving bij elke fietswinkel. “Dat gaat verder dan de eenvoudige vraag op welke manier iemand een fiets verkoopt”, zegt Van Weyenbergh. “Scott traint desgewenst dealers op om zo een grotere omzet te behalen en klanten een positieve winkelbeleving te laten ervaren. Het beleven van een merk doe je trouwens over de volledige lijn.” Die beleving kunt u zelf bij Scott ervaren. Het merk werkt met zogeheten ambassadeurs. Dit zijn actieve of voormalige topatleten die het merk een gezicht geven. Enkele bekende Belgische ambassadeurs zijn Hanne Claes (atletiek), Claire Michel (triatlon), Jurgen Van den Broeck (wielrennen), Githa Michiels (mountainbike) en Freddy Loix (rally). Bij een presentatie
of bij een training in Kortenberg – en straks ook in Werkendam nadat een selectie Nederlandse topatleten of wielrenners aan de lijst zijn toegevoegd – verlenen deze ambassadeurs graag hun medewerking om ook uw bedrijf te versterken.